Психологічний супровід
учнів перших класів у період адаптації до школи
1.
Знайомство з першокласниками, спостереження за поведінкою учнів на уроках
та після них.
2.
Просвіта батьків на батьківських зборах про основні труднощі періоду
адаптації, тактику спілкування та
допомоги дітям.
3.
Анкетування та ( або ) діагностика батьків першокласників.
4.
Організація психологічної підтримки першокласників за допомогою ігор на
знайомство, зняття психологічного напруження.
5.
Консультування вчителів, які працюють у перших класах щодо виниклих проблем
навчання та виховання.
6.
Психологічна діагностика ( психологічний мінімум ) учнів перших класів:
тривожність, самооцінка, агресивність тощо.
7.
Проведення консиліуму за результатами діагностики та процесу адаптації
першокласників.
8.
Групова корекційно-розвивальна робота з учнями, які мають труднощі у
навчанні, поведінці, спілкуванні з учителями та дітьми.
9.
Круглий стіл за результатами адаптації першокласників до умов навчання у
школі.
10.
Індивідуальні консультації батьків за результатами діагностики й іншими питаннями
адаптації учнів до навчання у школі.
Коментарі
Дописати коментар