Психологічний супровід учнів перших класів у період адаптації до школи
1.      Знайомство з першокласниками, спостереження за поведінкою учнів на уроках та після них.
2.      Просвіта батьків на батьківських зборах про основні труднощі періоду адаптації, тактику спілкування та  допомоги дітям.
3.      Анкетування та ( або ) діагностика батьків першокласників.
4.      Організація психологічної підтримки першокласників за допомогою ігор на знайомство, зняття психологічного напруження.
5.      Консультування вчителів, які працюють у перших класах щодо виниклих проблем навчання та виховання.
6.      Психологічна діагностика ( психологічний мінімум ) учнів перших класів: тривожність, самооцінка, агресивність тощо.
7.      Проведення консиліуму за результатами діагностики та процесу адаптації першокласників.
8.      Групова корекційно-розвивальна робота з учнями, які мають труднощі у навчанні, поведінці, спілкуванні з учителями та дітьми.
9.      Круглий стіл за результатами адаптації першокласників до умов навчання у школі.
10.  Індивідуальні консультації батьків за результатами діагностики й іншими питаннями адаптації учнів до навчання у школі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу